Alaraaa Prensesinannesi banada doktor fıtok dedı 3ayrı doktora goturdum endıse edılvek bısı degılmıs canı fılan yanmıyormus 1seneye gecermıs kızım 3aylık kuculdu bıle bıcbısı yapmadım normale döndu sayılıe karın kasları gelıstıkce kuculcektır