Prensesinannesi gazdan benim ilkimde şişmişti hic dr.a götürme önemli birsey değil ki anlamıyorlar bende götürmüştum
Eski usul 50 kurusu güzelce yika sar gazli beze kağıt bantla yapıştır güzelce gobuse düzgün bir şekilde benimki 1 ayda geçmişti her banyodam sonra degistirdim.
Bunda şişmesin diye göbeği düşer düşmez yapıştırdım 😉