Kızlar benim de ilk bebeğim ilk ay güzel kilo aldı 1.400 gr ikinci ay 660 gr aldı sadece çok üzüldümmm bi de memeler terbiyelendi yumuşadı taktım mı ben sütüm yok diye 🤦🏼♀️ Hemşire şakın mama verme 500 ve üstü normal anne sütünde dedi.. şimdi de kakaya taktım! Az kaka yapıyo 1 buçuk günde bir … doysa daha mı çok yapardı diyorum… öyle mi?? Yani doyan çocuk daha mı çok kaka yapar yoksa çok kaka yapmıyosa kilo mu yapar? Bu arada 40 ına kadar her bezi kakalıydı ve ona rağmen 1.400 gr almış çocuk.. bakalım üçüncü ay için bi hafta sonra gidicez yapmadığım kalmadı deli yaptım kendimi bu ay 🤦🏼♀️🤦🏼♀️Bakalım kaç kilo olmuşuz kaç gr aldı☹️