Fnurkor Lisa3349 bebegım 25 gunluk ken hastanede kaldık hemşireler surekli kakasını yapıyormu dıye soruyordu yapması gerekıyormus yanı normAl yeterli beslendıgını gosterıyor
bikerem Lisa3349 40 i cikana kadar gunde 7 8 kere yapiyordu simdi 2 aylik olduk 2 3 gunde bir (topluca😁) yapiyor. Git gide azalıyor
Lisa3349 Edizbeyinannesi 😂Mamasını degiştik Gas problemimiz yüzğnden gas ı düzeldi şimdi ise 2 saatte bir mamadan sonra kaka yapuyır😂kilo alımı yavaşlar diye endişe ediyorum mamayla besleniyor .
Edizbeyinannesi Lisa3349 benim bebeğim de sadece mamayla besleniyor ilerde azalmaya başlıcak hiç dert etme. Sonra da acaba neden yapmıyor kabız mı oldu diye düşüneceksin 😂
Lisa3349 Unknown Biraz korktum sanırım normlde az yapardı diger mamayla beslendiginde iki gündür max 2 saatte bir açık sarı renginde yapıyor😂Ve daha öncesi yeşilimsiydi şimdi rengi de degişti😂
Lisa3349 Edizbeyinannesi Onu da yaşadım ilk mamasıyla 😂neden yapmıyor az yapıyor diyordum😂😂Şimdi de neden fazla yapıyor kilo alama diyor ve 2600 grm dogdu biraz minik ben istiyorum yedigi yarasın bebişe😂
Edizbeyinannesi Lisa3349 ah ah bende öyle2800 dogdu benim bebişte şimdi 3 aylık 4,800 oldu. Valla kilo alsın diye gözüne bakıyorum
Chonsan Lisa3349 hangi mamayı kullanıyorsun canım bende bugün gaz için mama değiştim her mamadan sonra sarı renkte kaka yapıyor
Unknown Lisa3349 Endişe etme , vücudu alacağını alıyor kalanını uzaklaştırıyor. Sağlıkla büyüsün kuzu ☺️
Lisa3349 Chonsan Ben Amerikada yaşıyorum ENFOMİL diye bir marka canm bire bir gas a iyi geldi kabızlıdga .
Lisa3349 Edizbeyinannesi Saglıkları yerinde olsun kilosuda olur inş bnde hep yetemiyorum diye endişelwniyorum inan ilk ay kaç grm almıştı sizin bebeiş..
Edizbeyinannesi Lisa3349 ilk ay 500 gr aldı 2645e düşmüştü. İkinci ay 1 kilo aldı 3 ay da 700 gr almış canım. senin ki şuan kaç kilo