Yusufunannesii Mom14 ya çok seviyordum halımı artık bu 3. Olunca sinirlerim çok bozuldu sürekli halı değiştirmek masraflı oluyor
Yusufunannesii aysenurkerem aynen öyle ya halledşcem diyip duruyor şimdi halı tamircileri bile olmaz diyprken
Aysunikra Yusufunannesii canım benimde kayinim kaynanamın halisina düşürmüştür o o renkten ip bulup püskül gibi yapım küçük küçük güçlü bir yapıştırıcı ile yapıştırmış ti hiç fark edilmiyor sadece yıkamada çıkıyo da bı daha yapıyo bı dene bence
Aysunikra Yusufunannesii atamam evimiz ayrı bide aram bozuk konuşmuyom ya bildiğin o renk de ip kesim pütür pütür yapıp ustine yapıştırmış koymuş öyle diyim
Uzaymekiii Yusufunannesii leke geçiyo oradı göçük gibi kalıyo yani nasıl anlatayım tüyleri yanıyo ya hani kesilmiş gibi kalıyo biz de hemen alamadık hatta ben korktum baya yangın çıkacak diye o kadar bekledi
arascml Yusufunannesii aynı şey benimde başıma geldi googledan bakmıstım halınjn diğer yerlerinden aralarda kesip oraya yapıstırıcıyla yama yapabilirsiniz ama süpürge tutmayın oraya geri açılıyor
Alinadefne Yusufunannesii ya guZelim halı gıttı daha bunun cozumu olmaz eşin cıkarsın manıleri olsun saglık olsun kuzum alıcak yanı🥰
Purely Yusufunannesii canım yanık şey düzelir mi hiç. Ucuz maliyetli olsun dersen hali örtüsü al begendigin bir model yoksa yenisini al. Bunuda ver overlokcuya paspas banyo takımı falan yapıp versin. Nargile içerken bir daha altına meydan tepsisi koyun