Asenana anne sütünden alınan kilo nun zararı olmaz ayrıca büyümenin en hızlı olduğu dönem ilk 3 aydır kilo alımı ilk 3 aydan sonra azalır zaten bebek hareketlenmeye de başlar bebeğiniz sadece acıktığı için emmiyor emmenin birden fazla sebebi var dünya onun için şuan çok ürkütücü sizinle en iyi bağ kurduğu yer meme, memede huzur buluyor evet emme refleksi de var ama ben şahsen her istediğinde meme vermeyi doğru buluyorum plastik bir şeyi emmesindense annesinin memesini emsin anne sütü olduğu için aldığı kilonun da zararı olacağını düşünmüyorum emzik öneren doktorlar da var sizinki gibi ama ben bu görüşü destekleyen doktorların fikirlerini daha doğru buluyorum tek sıkıntı gaz yapması o konuda hem fikirim ama yine de bebeğim istediği zaman memeye alıyorum tabi kendi bebeğininz için en doğrusuna siz karar verirsiniz