Bugün 1 aylık kontrolüne gittik. Oğlum doğduğunda 3510 gramdı 4850 olmuş. Sürekli emmek istiyor bazen yarim saatte bir diye anlattım doktor normalde 750 gram almalı bir ayda dedi 2 katı fazla almış 2 saat aralıklarla emzirmeye çalış dedi çok mu kilosu acaba? Emmek istediğinde cok ağlıyor emmeden susmuyor 🤷♀️ gaz problemi başladı 2 gündür huysuz bu yüzden emmek istermiş öyle söyledi doktor nasıl emzirmeden ağlamasını durdurucam ki ne yapabilirim fikri olan var mı? Aguline yazdi yarın da onu alıp kullanmaya başlıcaz inşallah