Papatyaseverrrr aynen oyle dedi banada kulak burun boğaza götürdüm kameryala baktılar burnuna agzına zamanla gececek dedi cocuk doktoru da öyle söylüyo bende inanaıyorum ama burda kendim gibi insanların oldugunu gectiğini ögrenince sevindim inşallah gecer hiç bir yere gitmiyırum 2 bucuk yasında bide oğlum var evden cıkmıyoruz zamanla gececek tir umarım teşekkür ederim size rahatlattınız beni