fatmakuzu canım selam. Benım oğlumda aynı şey vardı. Kücük doğduğu için gelişmemişti gırtlağı. Laringomalazi teşhisi koydular. Ama zamanla toparladı. Geçti. Gitti. Şimdi senin, postu, gorunce hatırladım. Hiç dert etme tek derdin o olsun canım. Geçiyor gidiyor. Kendi kendine düzeliyor. Şimdi 2 yaşında