Vücut herhangi bir tepki vermiyor, kendi kendinize anlayamazsın evde şeker ölçme cihazları var onunla yemek yedikten bir saat kadar sonra ölçebilirsiniz. Olmadı eczane veya sağlık ocağında ölçtürebilirsiniz. Benim parmaklar delik deşik olmuştu o dönem