Mom19 erken doğum riskim için 1 gece hastanede yatmıştım ve o akşam takılan serum kan şekerini fazlasıyla yükseltiyormuş. 220 lere çıkmıştı ( ki hamileliğim boyunca gördüğüm en yüksek değerdi bu) ellerim titremeye başladı ilk önce. Sonra başım döndü ve kusmaya başladım.