Berjin77 Esma4242 vallabbende aynen öyle dedim doktora direk 😂😂 o da en fazla 2 gün bekletebilirsin dedi 🤷♀️ bende sütü buzluğa atıp her gün çıkarıp mayalamayi düşünüyorum bakalım
Alminam Deletedmom002 Bunu alacam sanırım ama biberon kaç delikli yani o belirtilmemis hem avent penguen gibi suluk ucu takıp hem de biberon ucu var sanırım içinde değil mi
1016b pasaninannesi merhabalar Philips avent in bardağı demişsiniz şu yeşil ve mor olan renkliler mi yoksa penguen diye geçenler mi
1016b Gzmkaya bende e Bebek indirimden almak istiyorum canım ama karar veremedim daha doğrusu yorumları e Bebek programında yorumları okuduğumda iki modeli de su sızdırıyo falan yazıyor en azından kullanan arkadaşlardan fikir almak istedim ☺️
1016b pasaninannesi o zaman yeşil yada mor olan değil canım cam sanırm onlar penguen diye geçiyor herlade e bebekten sipariş vereceğim de deneyip kullanan kişilerden tavsiye almak istedim
Gzmkaya 1016b https://www.e-bebek.com/philips-avent-egitici-bardak-6-ay-200ml-p-pav-67022/?gclid=EAIaIQobChMIw-GU0_ar4AIVQ-J3Ch2QxwvBEAQYASABEgLJ7PD_BwE ben bunu aldım plastik canım cam değil ama altı mavi üsttü yeşil mağazada anlamadım 😂
Kontakay bynduru hayır tefalin yoğurtcum aldım çok memnunum aşırı pratik 1 lt süt 1 kaşık yoğurt koyup çırpıyorum kavanozları var içine döküyorum tam 1 haftalık çıkıyor
Mdhgks Gzmkaya Gzmkaya bebedorun kaşıkları cok güzel philips avent buharlı pişirici aldım gerçekten coook memnunum hem sağlıklı hem pratik hem de ilk geçişte mükemmel kıvamda kaşık mama oluyor
MilaMerve Gzmkaya alistirma bardagini wee aldim.kasiklarini tabkalarini yohurt mayalama kaplarini tupperwerden aldim
Hyryygt Alminam kesinlikle sahane bir urun dun indirim vardi e bebekte esim aldi bebegim bayildi ve cok rahat kebdi tutmaya calisiyor ve genzine kacmiyor