EbZeyAh Yanlış yapiyorsun. Daha cok küçük bence emzirebildigin kadar emzir. Ilerde meme reddi yapıyorlar zaten tadını çıkar. Bebeğini emzikle yorma agzi cenesi yorulur düzgün ememez yavrucak yazık.. Biraz büyüsün öyle emzik ver ben 40 ından sonra vermiştim. Bebeğin suan hala sarılık tehlikesi döneminde ve enzimle yoruldukça şekeri düşer bol bol emzir.