Suzitosuzi iyimi kötumu bilmem ama beni o kurtardı yoksa sürekli emmek istiyordu. Bende 3 yaşına kadar emmisim
Hiçte bişey olmadı ağız yapısı bozuk olur dişler çap olur dili peltek olur vs. vs saçmalıklar var
Allah'a şükür ne ağız yapımda sıkıntı var ne dişlerimde
Nede dilimde
Olacaksa olur her şekilde
Relax olun
Ama 20.gunden sonra verdirdi doktorumuz ilk emmeye alişsın diye
Zaten hem mama hem meme gidiyoruz
Emziği bıberon sanıyor
😃 Cup cup emiyor.. 😃😃