Blndla
Blndla merhaba canım, reflü bizdede vardı bikaç ay reflü yatağı kullandık biz doktor tavsiyesiyle ve motilyum diye bir şurup vermişti o zamanlar çocuğum öğürüyo gibi sesler çıkarıyordu şuan 5 aylık cok şükür kusması epey azaldı ara ara sızdıryo sadece. Kustugu için karnını doyurduktan sonra hemen yan yatırıp sırtına masaj yapıyodum. Şuan eğer reflü yatagın yoksa başına yastık gibi bi yükselti koyup eğimli ve yan yatırabilirsin canım boğulma tehlikesine karşı Allahım göstermesin. Geçmiş olsun canım en kısa zamanda geçer inşallah 🤲