Blndla boğulma tehlikesi malesef bende öyle tetikteyim hep hiç yalnız bırakmıyorum bir süre reflü maması ilaç ve kıvam artırıcı kullandım değişiklik olmadı ve tamamını bıraktım artık , sadece mama yiyor anne sütü almıyor , kendimce aldığım önlemler , reflü yatağında yan yatırıyorum , ağızdan gazı çıkmadan kesinlikle uyutmuyorum, boş vakitlerde ayaklarını hareket ettirip gaz sorununu önlemeye çalışıyorum, mamasını yaparken biberonu calkaladiktan sonra bir kaç kere aç kapa yapip hava kalmamasını sağlamaya çalışıyorum , bebeğinizin hareketleri arttıkça gazını kendisi çıkarmaya çalışacaktır, böylece daha rahat edecek, buluyorsunuz ki reflü zamanla geçebilecek birşey doktor kontrollerinizi aksatmayin , yalnız degilsiniz merak etmeyin :)