Deletedmom5 Mom14 3.810 52 cm doğdu canım. Ama şişi inince 3.700 kaldı. Diyorlar ya doktorlar 6. aya gelince doğum kilosunun 2 katını istiyoruz diye, benim oğlum 5,5 aylık 7.400, 3.700 katı, ama gene doğum kilosuna göre zayıf dedi
alpin-annesi NurAnnesi 70 cm 8600 gr dı benim oğlum 4,5 aylıkken. Doktor 6 ayla bir boyu ve kilosu dedi 🤷🏻♀️
NurAnnesi Deletedmom5 anladım zaten şuan başlatmayı düşünmüyorum yurtdışındayim burda erken başlatıyorlar bende korkum var di işte ek gıdaya dahada erken başlarsak anne sütünü istemez belki diye
Deletedmom5 NurAnnesi Evet sanırım yurtdışında erken başlatıyorlar neden acaba Türkiye’de özellikle sağlık ocakları 6 ay illede anne sütü diyorlar
Mom14 Deletedmom5 ama benım doktorum kılosununn normal oldugunu soyluyo eger 3,5 kg dogsaydı azdı tam normal dedı
Deletedmom5 Mom14 3.500 doğsa da 7 olması gerekiyor gene çok iyi🤷🏻♀️ Doktorlara kilo beğendiremiyoruz
Aybarsmom00 NurAnnesi hiç takılmayın benim oğlum şuan tam 4 aylık 1 ayda 500 gr almış dr götürdüm bu ayda 300-500 gr almasını beklerz dedi şuan 6900 gayet iyi kilosu dedi . Diş sendromumuz erken başladığı için beslenmede sıkıntı çekiyoruz. Benim de bakınca zayıf duruyor bide yanakları tombik herkes kilolu sanıyor görünce aaa zayıfmış bu diyorlar çokta takılma . Sağlıklı olsunlarda ne fark eder zatıf kilolu
NurAnnesi Aybarsmom00 aynen bizimde yanaklar var tonda görünce maşşallah diyip canlı görünce aaa zayıfmış oluyo
Brrn8890 NurAnnesi bence gayette sizin içinde sorun sizde zayıf olduğunu düşünüyorsunuz ki başka bebeklerle kıyaslamak için böyle bi post acmissiniz ki yoksa kimin bebeği kac kilo ogrenince ne gecicek elinize .sagligi yerinde doktorunuz da iyi demiş ki bence de güzel kilosu etkilenmeyin çevrenizden.
NurAnnesi Brrn8890 yok ben kilosunu güzel buluyorum ama göstermiyo hiç her gorende zayıf benimki şöyleydi böyleydi diyince insan acabamı diyo
NurAnnesi EsraBozkurt yok sıkmıyorum canımıda hem öyle takıntılı biri olsam her zaman bunu kendime dert ederdim sadece kontrole gittim bugün 1 buçuk ayda 950 grm falan almış bende bi yazım dedim
Karpuzreceli Deletedmom5 bizde 5 ay 18 gunluguz 7840 gram 64 cm , doktorumuz gayet saglıklı ve normal değerlerde insanlar doktora değilde çevresindekileri neden kafasına takar ki anlamış değilim.
NurAnnesi Karpuzreceli valla bende bilmiyorum bide doğumdan önce asla böyle şeyleri dert etmiyecek diyordum 🤦♀️🤷♀️
NurAnnesi Karpuzreceli galiba doktoru sadece biz duyuyoruz diye çevremizdekilere doktor iyi dedi desek bile inanmıyorlar
Deletedmom5 Karpuzreceli Bizim doktorda yetersiz buluyor ikidir gitmem de. Hatta ilk gitmem de bazı annelerin sütü yaramayabiliyor gibi bir cümle kurmuştu. İtaat etmiyorum zaten sözüne, bana ek gıdada tuz ver diyen doktor. 6 aylık bebek ve tuz. Ne zaman ona gitsem canım sıkılıyor. Değiştiriyorum bu ay😑