Merhaba anneler bugün doktor kontrolümüz var di 4 buçuk aylık kızım var sadece anne sütü aliyo kilosu 7840 gr boyu 69 cm doktor gayet iyi dedi ama biraz boyu olduğu için zayıf duruyo çevremde sürekli zayıf kilo almiyo falan diyolar bizim için sorun yok ama nedir bu kilolu bebek takıntısı sizde bu kilo durumlari nasıl