seydaac borasmom sizin bebeğiniz kaç aylık. Dönüşümlü iyi oluyor. Bir de ben bizimle kahvaltı sofrasında oturttum hep.
borasmom Eymen6153 karnı doysun diye yapmadığı kalmıyor insanın işte ben ayrı vermeyi deniyorum bakıyorum yemiyor hop karışıma dönüş
borasmom Ata0905 8,5 aylığız biz daha 🐞dediğiniz gibi yaşına kadar çok şeyler değişecek düzene girsin de 💕
Ata0905 borasmom yinede arada omlet pankek falan yapıp önüne koymak lazım. İlk pankek yaptığımda sünger gibi elledi elledi ağzına koyduğum gibi çıkarmıştı. Şimdi kendi koparıp yer oldu.
seydaac borasmom o dönemlerde yiyordu benim kızım. Önüne pankek yumurta sarısı kaşar peynir falan koyuyordum kendisi yiyordu. İnşallah sizin bebeğiniz de yer 😊
borasmom Ata0905 bugün aynısını yaptı aldı baktı elledi bir baktım omlet heryerde koparıp sağa sola atıyordu 😁😁😁
Baloglum93 borasmom 6 buçuk aylıktı sanırım ben karışıma devam ederdim de bi arkadaşım uyardı beni her şeyin tadını ayrı ayrı alsın neyin ne olduğunu neyi sevdiğini deneyimlesin dedi iyi ki uyarmış şuan bizim gibi kahvaltı yapıyor