borasmom yer yaa çok da üzülmeyin, neticede bı noktada zaten ne bulsa ağzına götürme evresini yasicak.. siz de karşısına geçin yiyin onunla birlikte, ozendirici olun.. belki faydası olur.. bı de ben mümkün olduğunca bizimle oturtmaya çalışıyorum sofraya mesela, bana eziyet oluyo gerçi ama, babasını filan görünce iştahı kabariyo