Oyku1801 ESRA_07 benim kızımda hep yüz üstü yatıyo ama hem belden hem bacak arasından sızma oluyo molfix bilmiyorum iyiydi ama ilkkez piştikte yaptı
Oyku1801 Yazankadin aaa öyle mi onu görmedim onada bakarım şimdi alelacele aldım hafta sonu yasak oluyo diye primayı.gece değiştiriyorum bezini ama fayda etmiyo
Medusafer Oyku1801 prima premium care külot bez kullanıyorum ve gece degistiremiyorum bir kere bile sızdırma yapmadı deneyin bence
Kuzumveben Oyku1801 prima premium care bilmiyorumda aktif bebekte 6 no deneyin bi gece sizdiricak mi bakalim buyuk gelmezse devam edersin 6 no ols 12 kgden basliyor 6 no bizde 14 kiloyuz 6 no kullaniyoruz
Oyku1801 serebro aynen öyle bende memnundum ama numara değişince aynı marka bez olmasına rağmen özelliğide değişiyo sanki
serebro Oyku1801 merkezle görüştük elimizdeki bezi istediler yenisini göndereceğiz dediler de sonuç ne olur bilmiyorum
Oyku1801 Yazankadin hemen bakıcam ona umarım uygundur prima zorlar bi zaman sonra çok teşekkür ederim
Oyku1801 Kuzumveben hafta sonu bu aldığımı deniyim pazartesi duruma göre hareket edicem canım çok geniş bi bez değilmiş muhtemelen dar gelir 5 numara yanları göbeği etli kalıbı büyük değilmiş 6 daha iyi olurmuş bilmediğimden 5 aldım
papatyakz Canım evy baby dene istersen şuana kadar hiç sızdırma yapmadı akşam 9 gibi uykuya geçiyor kızım sabah 9 a kadar değiştirmiyor um asla sızdırmıyor prima denedim ama onda taşırma yaptı
Oyku1801 papatyakz prima aldım ona bi bakayım hafta sonu sızdırma yaparsa pazartesi başka bez alıcam evy baby hiç denemedim onada bakabilirim teşekkür ederim 🙏
Beratt Oyku1801 benim aglum 8 aylık yux üstü yattıgı zaman gecıyor yoksa suzdırmıyor bim bezi kullanıyorum
DamlaCan Yusufunannesiiiiii yaptı bende:( hem premium hem de aktif bebe denedim bazen yapıyor bazen yapmıyor ben de bulamadım çözümü 😔
Oyku1801 Yazankadin kızım 11.5 kilo sleepy nin 4 numarasını mı 5 numarasını mı almam lazım iki aralığada uyuyo geniş bi bez mi biraz etli kızım küçük yapılı bezlerde büyük numara alıyorum