Arkadaşlar gece sızdırmayan bez var mı ? Bi bebekte sızdırmayan başka bebekte neden sızdırır? Bikaç aydır gündüzleri baby me geceleri molfix kullanıyorduk arada gene sızıntı oluyodu ama son 3 haftadır felaket molfix in büyük numara aldım gene aynı üstelik pişik oldu canbebe aldım gene aynı prima ve sleepy pişik yapmıştı tekrar denemedim o yüzden.düzgün bağlayamıyosam ondan mı diye külot bez aldım gene aynı.gece uykuda değiştirdim sabah gene aynı.bezin üstüne alıştırma külodu giydirdim gene aynı.her sabah çarşaf yatak yastık yıkamaktan fenalık geçiricem.kesin sızdırmaz dediğiniz bi bez var mı?