dgntgb Doktor 5. Ayda 2. dozlar diyor sağlık ocağı laf anlamıyor 4. Ayda bexsero 2.dozunu vuracam diyor hangisini dinleyecem
Egeliii dgntgb siz aşıyı alıp götürmediğiniz sürece nasıl vuracak özel aşı sonuçta , tabiki doktoru dinliceksiniz
rike-nile-aro dgntgb 3. Ayda rota başladık 5. Ayda 2. Dozu yaptık hatta dün yaptım 1 yaşından sonrada 2+1 meningokok başlamayı planladı doktorumuz.
NuriSedefElis dgntgb bizde 3. Ayda rota nimenrix bexsero vurulduk 5. Ayda da 2. Dozları vurulduk 4. Ayda vurulmaz ki 2 ay ara olması lazım
Egeliii dgntgb 3. Ayda yapıldıysa 4. Ayda yapılacak diye bi zorunluluk yok benim bebeğim 3. Ayda bexero oldu tekrar dozu 5.ayda ve sonra 7. Ayda olucak çocuk doktorumuz böyle planladı . Hatta ağır gelir diye bexero o ay tek başına yaptı
Basakaks Merhaba 3 aylik günlük bebeğim dun rota ve menenjitin ikinci dozunu yapti doktor. 2 ayda da menenjitin birinci dozunu yapmıştı. Kimi doktor oyle diyor kimi boyle hepsi sağlıklı olsun güvenmekten başka çare yok;(((
Niloss dgntgb 5 ve 6. Aylarda olduk diğer dozları 6. Ayın rutin aşılarından 10 gün sonra olduk hepsi birden ağır olur diye. Nimenrix 3. Doz 14. Ayda yapıldı. bexsero 3. Doz 19 aylık yapılacak sonra da bitecek inşaaallah
dgntgb Niloss sağlık ocağı laf anlamıyor aynı gün yapacam dedi. Doktor da 5. Ayda yapacaz 2. Dozları dedi