dgntgb Bebeğim 3.5 aylık 3. Ayda rota nimenrix ve bexsero oldu Ayda bexsero ve sağlık ocağındaki aşıları var Bu şekilde yaptıran var mı ?
demirboy dgntgb bize dr 3 te rota, 5 te de menenjit aşılarını planladı. Sağlık ocağındaki aşılarla özel aşılar aynı ay içinde yapılmıyor bir ay ara olması gerekiyor
Ozgeruya dgntgb 3. Ayda bexero ve rota olduk 4. Ayda saglik ocagi 2. Dozlari oldu. 21 aralikta bexero ve rotanin 2. Dozlari var. Ocakta 6. Ay aşıları var. Subatta da nimenrix 1. Dozu var cnm bizim
Niloss dgntgb benim de 3. ayda hem bexsero hem nimnrix aynı anda oldu bana da tuhaf gelmişti ama doktor salgın var yaptıralım dedi bir sonraki dozları iki ayrı aylarda yaptık ama çünkü çok huzursuz oldu
dgntgb demirboy bugün ebe yaptırdıysanız 4. Ayda bexseronun diğer dozunu yapmak zorundayım dedi sanırım biraz ağır geçecek :(
Ozgeruya dgntgb 3 aşı ağır gelmedimi cnm bexero ztn ağır diye biliyorum bizim doktorumuz bu sekilde duzenledi 1 ay saglik ocagi 1 ay özel asilar bmce erken degil ama hem rota hem bexero hem menenjit agir bnce
dgntgb Ozgeruya evet 3 ünü de 3. Ayda oldu. Doktor neden böyle yaptı anlamadım. Şimdi 4. Ayda hem sağlık ocağı hemde bexsero 2. Doz var toplam 3 aşı olacak. Ne yapacam bilmiyorum 2. Dozu diğer ay olmak zorundaymış
Yasemin_06 dgntgb ewet cnm ama.ben 3. Ayda nimenriz degil rota asisi yaptirdim.nimenrixi 12. Ayda tek doz seklinde yaptirdim
Gulturan dgntgb canim benim bildiğim menenjit aşıları geç oluyor doktorum demisti YouTube da var videoları Osman gönülal bi bak ostersen
gizeminmasali Biz rotayi 3.ve 5.ayda olduk menenjit agir diye duydum biraz arastirdim 12.ayda yaptirmayi dusunuyorum bakalm..
dgntgb gizeminmasali ağır gelmedi ateş yapmadı sadece 4. Ay aşısı ve özel aşı birlilte ağır olur diye korktum
Niloss dgntgb 5 ve 6. Aylarda olduk diğer dozları 6. Ayın rutin aşılarından 10 gün sonra olduk hepsi birden ağır olur diye. Nimenrix 3. Doz 14. Ayda yapıldı. bexsero 3. Doz 19 aylık yapılacak sonra da bitecek inşaaallah