Damlapilatin2020 mamAras yukarı değil assagi kısımda olcak pipisi assagi bakcak. Hem tuvaleteni yaparken cisi tasmicak bide pipi hep kalkik durumda olmuyor
mamAras Damlapilatin2020 ben de öyle denemeye başladım bikaç gündür böyle daha iyi oldu dediğiniz gibi
metehanmom_ mamAras çok mu büyük canım yön verecek kadar 😂😂 vala bizimki genelde çişi gelmemişse içine gömük gibi sünnetten sonra böyle oldu 5 ay 10 günlük 😊
mamAras metehanmom_ bizimki henüz sünnet olmadı ve sanırım büyük yani çişi olmasada kalkık oluyor genelde
Gullucan14 mamAras ewt canim onemlide şöyle önemli her bez degistiriminde pipisink sunneti kolay olsun diye cekmen lazimmis benim ebem oyle demisti yani bende bilmiuordum bezini degistirip geciuordum ama arada yap bence banyodan ciktiginda fln
Bernaebu mamAras hic dokunmuyorum canim ben genelde de asagi dogru oluyor actigimda 1.5 yasinda hic mudahale etmedim
Gullucan14 mamAras aynn canim omu sor sen sunneti kolay olsun diye her banyodan snra yapiliuormus ben yapiyorum sunneti kolay olsun diye