@adm Allh aşkına birseş yapın inanın kullanamiyorum ıygulamayı surekli dakika başı reklam çikiyor hiç bir şekilde kullanamiyorum bir iki reklam olsa idare ederiz de dakika başı reklam 10 dakikada 10 reklam çok abartılı lütfen ya birde uygulamadan kendiliğinden çikiş yapiyor yorum yazarken