littleprincemom mayispapatyasi ici polyester diye almadim terletir icinde kurur hasta eder diye cesaret edemedim buna
mayispapatyasi littleprincemom ya bende gece yatirirken giydirmek icin degilde, bebegim daha cok kucuk 2 aylik kozmonot tulum aldim disari cikarken cocugu kucagimda tutamadim resmen, aşıya giderken yada markete inmem gerektiginde kucagimdayken giydiririm diye aldirdim anneme
Prens_annesi2_5_20 Goktugmom_ haklısın yapacak birşey yok artık internetten alınıyor herşey ben bile 3 ayda 500tl alışveriş yaptım hiç dışarı çıkmıyorum valla alerjik astımım var çok korkuyorum havalarda soğuk gitmem bende eşim artık yeter diyo valla 😂😂😂
littleprincemom ElifHale evet bizde bi keresinde geri döndük alaamyiz abla dediler 😁 13.00 16.00 arasi serbest
kahvekokusuu Prens_annesi2_5_20 tabiki canim foyatina göre performans bekliceksin zaten ama evi soguk olan birinin isini görmez bence birde kaliplari cok küçük benim oglan 5 aylik ben 12 ay olani aldim
Hafsa-mina Seledogukuze Bazıları yasak filan dedi o yüzden cesaret edemedim saçma zaten yaa biseye ihtiyacım olsa çocuğu nasıl bırakayım ben bana muhtaç sonuçta
Maviay Seledogukuze Hafsa-mina valla bende gidemedim. dün akşam hatta eşime ozellikle sordurdum yasak 13.00 ile 16.00 arası aliyoruz cocuklari demisler.
minnostospik Prens_annesi2_5_20 mama sandalyesi mama tabağı bide toplar aldım ilk bin deneyimim oldu 😅
Prens_annesi2_5_20 Aselmelekk aslında bende yedek alsam mı diye düşündüm ama tog değeri yazıyor mu tulumun 😊
Balbocegi Prens_annesi2_5_20 toh değeri yazmıyor. Ben de aldım ama şuan inceleyemedim dha. Yedek olsun diye aldım. Beğenmezsen iade edeceğim
Merveunal Prens_annesi2_5_20 biz bugün tam 7 aylık olduk aldık bakalım şu an kullanamaz ama bir kaç aya biner galiba herkes de var bende alayım dedim 🤗
minnostospik Prens_annesi2_5_20 teşekkür ederim pek kimse yoktu bizim burda aşağıda kalan bim var oraya pek gitmez biraz yürümüş oldum okadar ilk ama güzeldi 🙋♀️
Ipegim Prens_annesi2_5_20 bugün gittim uyku tulumu vardı 26 tl ama incecikti başka şeylerde vardı ama kıyafetleri bimden almadım hiç beğenmedim de uyku tulumunu