YasemiNYagmur1 Prens_annesi2_5_20 bim de çalışıyorum çoğu şeyi almıştım zaten 🤣🤣 şimdi sadece kutu aldım çıngırak be kilotlu çorap
Prens_annesi2_5_20 YasemiNYagmur1 ooo şanslıyız 😂😂 valla çok güzel nerdesin senden yardım isteriz belki 😂 ben kilotlu çorap istedim ama yokmuş sanırım
littleprincemom ElifHale evet bizde bi keresinde geri döndük alaamyiz abla dediler 😁 13.00 16.00 arasi serbest
Goktugmom_ Prens_annesi2_5_20 eşim işte coranadan dolayı Bi köyü karantinaya alınmış orda o yüzden bende 2 bebekle beleşe olsa gidemem alamadık 0
Prens_annesi2_5_20 Goktugmom_ haklısın yapacak birşey yok artık internetten alınıyor herşey ben bile 3 ayda 500tl alışveriş yaptım hiç dışarı çıkmıyorum valla alerjik astımım var çok korkuyorum havalarda soğuk gitmem bende eşim artık yeter diyo valla 😂😂😂
Purely turansmom canım ben daha önce 101 de çalıştım bin şok 101 gibi yerlere elektronik aletler sayılı geliyor zaten dediğin gini her şubeye de vermiyorlar bir daha alacağın zaman katalog çıkar çıkmaz mağaza personellerine söyle kesin alacağım de bölge sorumlularını arayıp getiriyorlar yoksa böyle ucuz elektronikler çok zor bulunhyor
turansmom Purely ben söylemistim zaten iki magaza sorumlusu arkadaşima ikisinede gelmemiş. Bizim burdakilerde ayırmiyorlar cocukla cikmakta zorlanıyorum biraz uzak kaliyor malesef, bende şokta calistim ama bende ayiriyordum müsterilerin isteklerini bu bimden ben birsey anlamadım. Başka semtte magaza söylüyor yarim saat ayirma süreniz var diyor gidersen alırsın, gidemezsen satılır öyle sacma şey mi olur. Bana kalansa sadece iki cift corapla bir rende kalmış onları aldım😂
Prens_annesi2_5_20 turansmom Acaba ayırtmı ettirdiler tanıdık aracılığıyla yoksa gelmedi mi hiç bazen oluyor çünki canım
turansmom Prens_annesi2_5_20 yok ben az once gittim bime 4 tane gelmiş biri ben gitmeden 5 dakika önce satılmıs malesef😒
UmayDuruMom Tulum, 2li alt, çorap, çıngırak, 3 tane hikaye kitabı, peluş battaniye, zıbın, çok amaçlı kutu babamız alıp geldi 😍
Prens_annesi2_5_20 UmayDuruMom aynı bizim gibi sizdede baba almış çok güzel yaaa peki kutu nasıl dı canım aslında bende istiyorum oyuncakları için güzel olur sanki 😊
Prens_annesi2_5_20 Merveunal çok güzel bence ilk arabam nasıl canım beğendin mi ve kaç aylık bebişin 7 aylığız biz almak istiyorum ama ne zaman olur bilemedim
Prens_annesi2_5_20 mayispapatyasi keşke ben hep büyük aldım hamileyken bile 3.6 ay 9 ay bu gün atlet aldırdım misal 12.18 ay 7 aylığı ha ama şu var şuan 9.12 ay tam oluyor bize bakalım hiç bir kıyafetimde sıkıntı yaşamadım valla
mayispapatyasi Prens_annesi2_5_20 aynen bende anneme dedim zibinlar hep kasıyor alttan diye 9-12 12-18 ay zibin aliverdi gelirken getirecek
Prens_annesi2_5_20 mayispapatyasi aynen büyük en güzeli büyük olunca azda olsa çaresi var ama küçüğün yok maalesef
Merveunal Prens_annesi2_5_20 biz bugün tam 7 aylık olduk aldık bakalım şu an kullanamaz ama bir kaç aya biner galiba herkes de var bende alayım dedim 🤗
Prens_annesi2_5_20 littleprincemom çok güzel valla herkes almış eli boş çıkan yok 😂 ben gitmedim ama benim koca aldı banada 😊
kahvekokusuu Prens_annesi2_5_20 pek kalin degil ama evim cok soğuk olmadigi icin benim isimi görür iyi biseye benziyo bakalim yikayinca cekecekmi
Prens_annesi2_5_20 kahvekokusuu ama fiyatına göre iyi duruyor sanki ben lcw aldım 90 TL ye 26.90 Du sanırım bimde fiyatı çok iyi ama görmeden birşey diyemem tabi
kahvekokusuu Prens_annesi2_5_20 tabiki canim foyatina göre performans bekliceksin zaten ama evi soguk olan birinin isini görmez bence birde kaliplari cok küçük benim oglan 5 aylik ben 12 ay olani aldim
littleprincemom Prens_annesi2_5_20 benim is yerinin yaninda yoksa gidemezdim büyük ihtimal 😁 biraz öncede corap atlet falan daha ekledim 😂
UmayDuruMom Prens_annesi2_5_20 çok büyük değil canım ufak tefek şeyleri toplar ben tulum çıngırak battaniye istemiştim gerisini kendi almış 😂
Prens_annesi2_5_20 Hatice2626 kilitler çok iyi olmuş bence en güzeli o ama bakalım ne zaman yaramazlığa başlıcak o zaman sipariş veririz internetten
Annebalisi Prens_annesi2_5_20 Mama tabağı,müslin,hikaye kitapları,fotoğraf albümü ve denge oyunu🙃 Ama çok kalabalıktı şu pandemi sürecinde pekte sağlıklı bi iş değilmiş açıkçası bi daha gitmem😅
Prens_annesi2_5_20 Annebalisi valla ben gitmiyorum eşim zaten dışarıda çalışıyor esnaf o yüzden onu gönderdim