Kızım 3.5 aylık oldu daha yeni kendisi yapmaya başladı hep lavmanla yaptiriyodum Allahimmm neelr cektim bu kisa zamanda anlatamam. Aptamil,bebelac gold,sma,aptamil ar kullandim en son bebelac alayim birde dedim ekstra bebelac gold thickener de kullanmaya başladım kızım bir kaka yaptı zibinlardan taştı 😄 bir beze bakip mutluluktan aglar mi insan ben ağladım