Merhabalar, 1,5 aylık bebeğim var anne sütü ve mama olarak gidiyoruz hipp combiotik kullanıyoruz ancak hafta da 1 muhakkak kabız oluyor ve fitil kullanmak zorunda kalıyorum. Ğçeriği bakımından hiç bırakmak istemiyorum ancak artık canıma tak etti kaka yapmadığında canımızı okuyor resmen el kadar bebe 🤦♀️ Bağırsakları en iyi çalıştıran ve memnun kaldığınız mama hangisi?