Benim oğlum da 41 günlük. Her akşam istisnasız 22.00 gibi bağırma-ağlama krizi başlar, 00.00-01.00 gibi biter. Benim ikinci çocuğum olduğu için deneyimliyim. Üst üste emzirmiyorum, emzik almamasına rağmen elimle kendim tutup kucağımda sallıyorum bi süre sonra emziği ağzında tutuyor, sürekli emince gaz bitmiyor daha çok ağrı oluyor bi de üstüne fazlasını kusup reflü oluyor. Genelde akşamları doktorumuzun önerisiyle şunları yapıyorum; burnuna 1’er damla Nasal Nem sıkıyorum (burun içi çabuk kuruyup doluyor, Nasal nem sabaha kadar nemli kalmasını sağlıyor, her akşam değil ama gidişatına göre yapıyorum); ağzına doğru bi sıvı gelir gibi oluyor genelde, onu sesten falan anlayabilirsin, öyle olduğunda şırıngayla 1.5 CC Gaviscon şurup sıkıyorum ağzına, bu da yemek borusunu rahatlatıp sabaha kadar daha rahat uyumasına sebep oluyor; mutlaka gaz masajı yapıyorum YouTube’da örnekleri var bakabilirsin; bunları yaptıktan sonra 1 saat ara vermeden emzirmiyorum rahatsızlanmasın diye. Gerçekten daha rahat uyuyor sabaha kadar.