alkilic valla yaşadıklarımı anlatmışsın birebir aynı. Bebeğim 25 günlük ne eksik ne fazla aynılarını yaşıyorum. 2 gündür çözümü şunda buldum. Tam çözüm değil ama en azından biraz rahatlatıyor. Bebeği yüz üstü, kulağı kalbime gelecek şekilde üzerime yatıyorum, tabi ilkn başta hemen meme aramaya başlıyor. Sen pes etme ağlarsa ağlasın emzik ver. Benimkide ağlıyordu emzik almıyordu, aliyo şimdi. Neyse kucahinda bir süre öyle yatsın, o arada beyaz gürültü pis pis sesi derken uyuyor. Bebekler anne kalbinin sesini duyunca rahatlarmis. Hem kalp sesini duyuyor hemde ki kokuni. Orada uyuyakaliyor.