gglsrnarslan bu tamamen bebeğinizin yapısı ile alakalı bir durum. Hem ayrıca aynı markanın farklı modellerinde bile numaralar değişiyor. Kızıma hep aynı mağazadan alıyoruz ve hep deneyerek alıyoruz. Ama aynı denemede Bir modelin 22 si olurken diğer modelin 21 i olmuştu mesela. Ayrıca bazı modeller parmak ucundan tam olmuşken ayakları yandan taşmıştı. Bir de ilk adım ayakkabıları önemli ayakkabılar. Deneyerek almanız daha sağlıklı olacaktır.