gglsrnarslan Kızlar bir ayakkabı beğendim bebeğim şuan dört buçuk aylık yazın giyer diye almak istiyorum hem indirimde hem çok hoşuma gitti bir yaşında kaç numara ayakkabı giyerler ki tahminen 🙏🦋
VERA19 gglsrnarslan Beden tablosu vardır illa ki,ordan ayağını ölçerek numaraya karar verebilirsiniz😇
mom0989 gglsrnarslan canım şöyle birşey var her markanın ayakkabı numara kalıbı farklı. Benim kızım şuan 15 aylık ben de yazlık ayakkabılar aldım. Nike 23 ise 23 alıyorum Adidas 21-22 alıyorum skechers 22 aldım. Mamarama kalıbı büyük İgor da büyük bunları da 22 aldım. Şuan 21 giyiyor İgor büyük geldi Nike tam oluyor Adidas büyük
hunilimomm gglsrnarslan ayakkabıdan kalıptan fark ediyor canım yazın bende ayakkabı aldım sandalet büyük geldi ayağına spor ayakkabı hiç olmadı mesela suan 21 giyiyor 18 aylık o zaman da 20 21 almıştım beden tablosuna bakıp daha detaylı anlaşılır
Tugbadrsn gglsrnarslan Benşmde oğlum 1 yaşına girdi ama ayakşarı şnamılamz küçükmüş ya halası doğum gününde vicco ilk adım ayakkabısı 20 numara almıştı yarım parmak büyğk geldi iadeye gitti başka öodel 18 veya 19 numara alacak çünkü oğlum henüz yürümeye başlamadısadece dikiliyor
gglsrnarslan hunilimomm https://www.adidas.com.tr/tr/vs-hoops-2.0-ayakkabı/B75965.html Atabilmişimdir inşallah
hunilimomm gglsrnarslan orda ölçüm nasıl yapılır yazıyor canım bi kagit üzerine bastırıyormuşun felan kaç cm. Çıkıyorsa mesela 10.6 çıktı ise 19 numara oluyormus ama bir beden büyük alın diye not da düşmüşler
Irem22 gglsrnarslan kızım 14 aylık 22-23 giyiyor genetik olarak kızım uzun olduğu için ayaklarıda büyük gidiyor birde markaya göre değişiyor
BirVeraAnnesi35 gglsrnarslan benim kızım 13 aylık 21 numara tam oluyo birazda ayakları tombik onada bağlı nosu ☺️