CemalOzge Yenianne135 e devletten kontrol edin ödeme aşamasında yazıyorsa gidip ptt ye sorun genelde yatmış oluyor.
Yenianne135 CemalOzge kontrol ettim de öyle bişey yazmıyor . Doğum raporumu milli eğitime verdim yatması için ama hala bekliyorum
CemalOzge Yenianne135 olduğunuz ilçenin sgk numarasını arayın ve çocuğun tc sını ve kendi tc nizi söylüyorsunuz yatıyor.
CemalOzge Denzbgm devletteyim bulunduğumuz ilçenin sgk yi aramış eşim çocuğun ve benim tc mı vermiş yattı. 3 aylıkken aldım.
Shannon CemalOzge nasıl yani ?kendi okulumuza başvurmuyor muyuz?telefonla oluyor mu?Ben de devlette öğretmenim hiç duymadım.400 2. Çocuk için 200 de süt parası onu duydum bir tek.
bldk69828 Ben devlette çalışan bir öğretmenim bana yatmış gözüküyor para ama çevremde hiç alan öğretmen olmamış anlamadm valla 😊
bldk69828 CemalOzge 5 bin küsüratlı para yatmış ama geri mi iade edeceğiz anlamadım çevremde de devlette çalışıp alan hiç duymadım