bldk69828 Hanımlar öğretmen olanlar özellikle doğum parası aldınız mı? 5 bin 6 bin lira olan yardımdan
bburcuu bldk69828 bence d bldk69828 bence daha çok alıyordur ben 8bin küsür aldım özeld e çalışıyorum
CemalOzge bldk69828 ben de ogretmenim biz her ay düzenli aldığımız için ayliğimizi bize öyle para yatmıyor. O doğum izninde ölüp para alamayanlar için toplu ödeniyor.
Nilsmoms bldk69828 Ben de ogretmen olarak aldim.Dogum oncesi icin 3 bin lira yatti.39.haftada dogurdum.Dogum sonrasi da 4200 yatti.
bburcuu alinaannee sgk ödedi analık raporu işe gitmediğimiz o 4 ay parası doğumdan önce ve doğumdan sonraki izin olarak
bldk69828 bburcuu ben devlette çalışıyorum 5 bin küsür para yatmış görünüyor ama biz izinliyken zaten aldık maaşı bir yanlışlık mı var acaba
Yenianne135 CemalOzge evet bende sizin dediğiniz gibi biliyorum. Maaş aldığımız için toplu verilmiyor bize . Peki doğum parası yattı mı size ?
cottoncandy Ben de devlet memuruyum ve bana da yatacaktı o para. Kurumum da o parayı döner sermaye hesabına yatırmam gerektiğini söylemişti. Ama bana prim eksikliğinden dolayı yatırmadı sgk. Yatsaydı çalıştığım kuruma verecektim parayı.
MirzBos bldk69828 bu ücret memurlara ödenmiyor sadece özelde çalışan annelere zaten memurlar doğum iznine çıktığında maaşını almıyor mu
NAZBAL 9000tl aldım toplamda şirketime rapor onayı için bıldırım yapmıstım maaş olarak yatıyordu her ay