Buskat aynen öyle tediğim herşeyden şüphe eder oluyorum özellikle gece huzursuz olunca çığlık çığlığa ağlayınca acaba bugün ne yedim benden dolayımı böyle zorlu bi süreç kendimi avutuyorum 1yaşa şunun şurasında 4 ay kaldı işin kötü tarafı bi yere oturmaya gittin mi amanbi kereden birşey olmaz bizim zamanımızda bu yoktu demeleri