Muhteriz benim kizimda aksam sekiz yada dokuzda baslardi aglamaya gece bire kadar hic susmadan aglardi hergun hic aksam olmasini istemezdim bende gazi yok diye zannediyordum ama gazliymis ve o saatlerde patlaklik veriyordu en sonunda baz damlasi kimyon kaynattim falan derken azalma oldu bence saglik ocagina gotur sana gaz damlasi yazsinlar bizim evde uc tane gaz damlasi var en sonunda iki tanesi ise ariyor. Ve benim kizimda yorulup uyurdu halende gazimiz var ama onceki gibi dort bes saat arka arkaya aglamiyor ve mama iciyorsa sabah ve aksam mamasina bir cay kasigi zeytinyagi damlat ishal yapmaz korkma zarari olmaz faydasi olur