Ben doğal köy sütü alıp kaynatıyorum sonra biraz soğuyor tencerede sıcaklığını da şöyle ayarlıyorum küçük parmağımın ucunu sütün içine sokuyorum içimden 7 ye kadar sayıyorum 7. De yanmaya başlıyor.. sonra 5 lt süte, evdeki yoğurdumdan 2 yemek kaşığı yoğurt koyuyorum bir kaseye sütten alıp açıyorum sonra sütün içine atıyorum biraz sonra da mayalama yapacağım kavanozlara dolduruyorum ağzı açık bir şekilde küçük fırınım var gece yatmadan mayalıyorum sabah da kapakları kapatıp dolaba atıyorum. Gayet güzel bir yoğurt oluyor ve kavanozlarda hem uzun süre dayanıyor hem de her defasında taze taze açılmış oluyor.