Momkids sütü üşütmüşsün canım iyice sarsarmala üşümediğinde daha güzel tutuyor birde sıcaklığını parmağını içine batırıp 10 sn say dayanamadığın ısı.yani ne kaynar ne soğuk.sıcağa yakın ılık olacak.ve yenir o süt bişey olmaz içine sinmiyorsa tuz at süzdür süzme yoğurt olur