Rabiaa-1 bjkesra1903 bi hevesle almıştık daha hamileyken ilk çocuk olunca cok heveslı olunuyor haliyle ama vazgeçtim bu kadar sakıncalı olduğunu bilmiyodum canım
Aybarss_Mom Rabiaa-1 doktorumuz 7 aylıkken ayaklarının üzerine basması gerektiğini söylemişti erkek bebekler için pek önermiyor doktorlar
Rabiaa-1 Aybarss_Mom hımm ben henüz doktorumuza danışmamıştım sanırım oda aynı şekilde diyecek baya ertelesem iyi olcak bu durumu 😊teşekkürler canım
Oglusummm06 bjkesra1903 bende yurume arkadasını cok ıstıodum dusme rskı cok falan dedı kaynanam gıttı yurutec almış hedıye olarak ki demiştim zamanında erkek bebekler ıcın onermıolar dıye gercı neyde dınledı benı bunda dınlıycek sımdı bındırmezsem aldıgımızı begenmedı o bu su bı ton laf of of 😐 bes on dk bındırır gerı ındırırım artık onada soylenır gercı
bjkesra1903 Oglusummm06 yürüme arkadaşlarında düşme olayını daha hiç bir çevremden duymadım bebeklerin gelişimine ve düşme riskine göre tasarlanan bir ürün ama gel kaynanaya anlat tabi 🤦🏻♀️😂 ne diyeyim canım onlar ne isterse o olacak başka bişey bilmezler
Oglusummm06 Rabiaa-1 evet ya o kadar sıkıldım kı artık daha ıkı senelık evlıyım cocuk olunca kocam degsr belkı dıodum ama benım kaynanaya bı haller oldu
Oglusummm06 Rabiaa-1 dınleyen varmıkı😁kac kez dedım bız onu bılmıoz yurutec daha ıyı hısey olmaz dıye dıye sınır oluyom
rabia22 Rabiaa-1 evet oturma döneminden önce koyma bence 6 aylıkken oturmayı öğrenir zaten bi haftada öğreniyor sonra da koyarsın az süreli olarak yani rica ederim canım benim sağlıkla büyüt inşallah
Oglusummm06 bjkesra1903 bende oyle duymadım ama dedıgın gıbı gelde anlat anlarda ısıne gelmez aldıgımı begenmıo bındırmıo kafasına gırer yanında bes on dj bındırırım artık ama doktora gıdıcez uc gun sonra orda yanımda olucak o zaman sorucam doktor da kullanma derse kullanmıycam anne duydun bak dıycem 😁😁😁
dertlikerkenez Rabiaa-1 merhaba, doktorumuz 7. Ay muayenesinden sonra kullanmamıza izin verdi. Gün içerisinde toplam 10 dakika ile başlayıp 1-1,5 saate kadar çıktık. Maksimum süre bu olmalıymış. 9 aylık olunca oğlum kendi bıraktı. Kullandığımız günleri özlüyorum 😢
Rabiaa-1 dertlikerkenez bizde çok hevesle aldık onun için sanırım acele ediyorum ama dediğiniz gibi doktor tavsiyesiyle kullancam