Rabiaa-1
Canım benim bizim doktorumuz içinde olmak üzere doktorlar tavsiye etmiyorlar omurilik sağlığını olumsuz etkiliyor diyorlar ama eskiden beri annelerimiz bizlerede olsun kullanmışlar yani en azından 1 saat 2 saat çocuğu içinde bırakmıyorsun tabii ki ama on dakka 15 dakka oyalanmış oluyor bir oyuncak oluyor ona sonra zaten yürümeye başlayınca kendisi içinde bilmek istemiyor altıncı ayında bebeği oturtmaya başlıyoruz ve altıncı ayı itibari ile beraber yürütece de kısa müddetle olarak koyabiliriz yani ben koydum açıkçası bir zararını görmedim ama dediğim gibi saatlerce koymadım 15 dakka 20 dakka en uzun oda yanımdayken zaten zaten