2bebelianne__ Deletedmom60 rahatlamışsınızdır umarım gidip bir bardak su içebilirsiniz bunun üstüne 🖐🏻adminler değiştirdi post başlığını bnde öğrenecegımi öğrendim zaten
Birgul 2bebelianne__ acikcasi biz rahat ettik cunku 3numara gece cok doluyor ve sizdiriyordu.bir paket alin deneyin bence ben bes numarada aldim baktim cok buyuk oldu bekletiyorum.4e devam☺️
Mervenur48 2bebelianne__ biz kullaniyoruz pişik vs yok sıkmada olmadi hc giydirme kolay cikartma kolay.ama beden konusunu bilemiycem adedi az al baktn sıktı snra buyugunu al ama 4 no 9 kg 15 kg arasi uygun.3 no 6 kg 11 kg uygun.