Kızlar başlık için kusura bakmayın postu görmeniz için açtım acil fikirlerinize ihtiyacım var prima premium care kullanıyorum 3 numara çok memnunum fakat kızımın bacaklarını çok sıktı iz yaptı. Kızım 3 ay 3 günlük 4 numaraya geçmeyi düşünüyorum sizce çok büyük olur mu ?kızım 6 kg,
4 numara pakette 9,14 kg arası yazıyor birde
primanın yeşil paketinin külot bezi varmış 6,11 kg yazıyor yada onu alsam kullanan anneler fikirlerinize ihtiyacım var lütfen 🙋🏻♀️