GunesliHayat buket4433 aynen öyle,benim kızımın yumurta alerjisi olduğu için bebe bisküvisi olarakta hipp vermek zorunda kalıyorum.mama,bisküvi,ekmek,kavanoz maması derken inanılmaz rakamlar tutuyor..
Nohutannesi buket4433 haklısınız epey pahalı. Ben bebeğim doğduğunda 67tlye aliyordum daha 4ay bike olmadı 87olmuş. Allahtan sadece mamayla beslenmiyor. Yoksa cidden çok zor olurdu
Nohutannesi ZeynepTlc evet kutusu bu ama içindeki pakette sadece organik yazıyor. Organik olan mamaları da olduğu için karıştı mi acaba diye düşündüm ama arkadaşlar yardımcı oldular sağ olsunlar meğer öyleymiş🤭
Nohutannesi denizesintim17 ben gaz içinden ziyade içerik için tercih ediyorum. Organik olanı okadar temiz içerikli değil
Nohutannesi Nohutannesi yani combioticten vaz geçecek olsam bebelac goldu tercih ederdim. Muhendisinoglu ve cocukhekiminiz diye instagram sayfaları var. Oradaki mama incelemelerine göz atabilirsiniz
denizesintim17 Nohutannesi organik etiketi almak inanın hiç kolay değil eşim gıdacı ordan biliyorum. Bir ürüne kafalarına göre organik yazamazlar. Gönlümüz rahat olsun🙃
Nohutannesi denizesintim17 tek kriter organiklik değil. Organik olan her şey sağlıklı değil. Ben de hemşireyim. Organikte;kolza ve nişasta ilavesi var. Tabi ki tercih sizin benim tercih etmeme sebebim bu sadece. Benim için önemli olan en az katkı maddesi içermesi ve ilave şeker olmaması
Kbra41 Benim bebeğim 2.bucuk aylık bende hipp organik kullanıyorum ama combiotic olanı mi kullanmam gerekiyor arasında ki fark nedir acaba ?
Nohutannesi Kbra41 organikte kolza ve nişasta ilavesi var.yani daha yağ ve şeker bazlı. Combiotic olan da probiyotik, prebiyotik ve omega 3desteği var ve şeker yapısı sadece laktoz aynı anne sütü gibi.ve tüm serileri de probiyotik ilaveli. Bunlar da bağırsak gelişimini destekliyor ayrıca bağışıklık üzerine olumlu etkileri var. Ben bu yüzden combiotic kullanıyorum ve bu konuyu da bu yüzden açtım. Organik olan formunu kullanmak istemiyorum çünkü. Ama tabi ki karar sizin
buket4433 Nohutannesi bundan sonra iyi olan bebelac gold galiba demi bende mühendisinoğlunda görmüştüm.
Nohutannesi buket4433 evet o. Yani bir gün değişecek olsam ona geçerdim. Ben de incelemeleri falan okuyorum. Önemsiyorum bu mama işini çünkü