birfincantuzruhu benim bebeğiminki de aynı bu şekildeydi doktorumuz isilik olmuş çok terliyor belli ki biraz ince giydir dedi bende ayaklarını sıcak tutuyorum ve ince giydiriyorum her gün düzenlİ olarak ılık suyla pamuklu bez ile düzenli olarak sildim ve geçti şükür fark ederseniz sıcakta daha çok dikenleşiyor o yüzden o kısmı bol bol serin tutun