Narcicegi Dlkekn saat başı serum fizyolojik damlat demişti dr başka bişey önermemişti geçmiş olsun evi de nemlendirin hava kuru olmasın
Dlkekn Birumutturan teşekkür ederim sürekli damlatıyorum işte şimdi de akmaya başladı burnu inş hemen düzelir 🙏
Ozgecan3 Birumutturan tamam teşekkür ederim suan sadece serum fizyolojik damlatıom geceleri çok hiriltili