Dlkekn 3 aylık bebeğim ağzı burnu köpürüyordu öksürük krizlerine giriyordu öyle yoğun deniz akıntısı vardı ki nefesini kesiyor boğuluyordu çocuk. Serum fizyolojiği damla damla kullanıyordum ama etki etmedi doktorun tavsiyesi ve gösterdiği şekilde serum fizyolojikle genzini yıkadım. İşgence ediyorum gibi geliyordu ağlıyordum yıkarken ammmaaaaa 3 gün sabah akşam yıkamanın sonunda ne geniz akıntısı kaldı ne burun akıntısı ne öksürük Allah’ıma bin şükür 🙏