Arkadaşlar biz 40 günlük iken yaptırdık çok memnun kaldık bölgesel uyuşturma yapıldı daha sonra bebeği emzirdim uyudu kendi uykusunda sünneti yapıldı hiç haberi bile olmadı emziği ağzında yarım saat bir saat öyle uyudu çok rahat oldu hem bebek hem bizim için şükür onu da hallettik dikişliydi etrafına bant sarılmıştı bandı ertesi gün düştü bol krem ve kantaron yağı sürerek pansuman yaptık çok memnunuz şükür bir hafta geçti düzeldi