zeynepzeze Bende de var bu sorun havuç ve üzümlü kek yapmıştım. İçi ıslaktı resmen. Yedirmedim bile bi daha da yapmadım açıkcası.. Güzel bir tarifi olan var mı acaba
asyasare Marjinal_Anne2 icine pekmez ya da rendelenmis meyve vs koyduysaniz o yuzden olabilir. ben balkabakli kek yapiyorim kizima tam bugday unundan. balkabagi oldugu icin islak yumusak duruyor ama pismis yani pismemis gibi gelmesin size. sadece dusuk isida uzun sure tutuyorum firinda. ornegin 150 de 50 dakika civari gibi
Marjinal_Anne2 asyasare bir dahakine çyle deneyeyim ama içi ıslaktı yani bence pişse anlarım ya hani bi vıcıklık söz konusuydu
Bulutbey Ozgesma Marjinal_Anne2 bende geçen yaptım fincanda süper oldu. hamur kek hamuru gibi akışkan olmayacak daha az akışkan yaparsanız olacaktır. 20-22 dakika kadar kaynattım kapağını da 10 dk dinlendikten sonra açtım.
Marjinal_Anne2 Bulutbey ya ben geçen fincanda yaptım ama su kabın içine de kaçınca beceremedim yapmayı tekrar deneyeyim akşam 🤦🏼♀️🙄😅
asyasare Marjinal_Anne2 anladim canim o zaman gercekten pismemis olabilir. derin kalipta yapma olabildigince ince dok hamuru. bir de dedigim gibi 150 de 50 dakika civari pisir. belki o zaman piser
Bulutbey Marjinal_Anne2 aa içine kaçınca olmaması normal canım. Yarıya kadar su yazıyordu internette tarifte ben daha az koydum. İçine kaçmasın diye.
SweetPaw Marjinal_Anne2 bebe bisküvisi yaptığınızda fırından yumuşak çıkartmanız lazım böyle elinizle dokununca dagilacakmis kıvam tutmamış halde ( nasıl tarif edeyim bilemedim o yumuşaklığı ☺️) soğurken sertleşiyor eğer iyice kızarınca çıkarıyorsaniz çok sert oluyordur.
Marjinal_Anne2 SweetPaw yoj hayır çıkardığımda yumuşak oluyor sonradan sert kalıyor onu dA yiyemiyor bebeğim romdo dan cekmiştiö bi ara ama yemedi yine de